Dag 10 - Dinsdag 31 juli - Warm in Granada - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Alita, Guido, Charlotte en Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 10 - Dinsdag 31 juli - Warm in Granada - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Alita, Guido, Charlotte en Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 10 - Dinsdag 31 juli - Warm in Granada

Blijf op de hoogte en volg Alita, Guido, Charlotte en Suzette

01 Augustus 2012 | Nicaragua, Granada

Warm...? Zeg maar gerust heet. Blauwe lucht en zo'n 33 graden.
Gelukkig heeft hotel Con Corazon een lekker zwembad en kamers met airco.
Vanochtend wat later ontbeten en met de hele groep rond 09.30 uur op pad voor een stadswandeling van ongeveer twee uur.
Onderweg weer van alles gezien: kerken, de kathedraal, het inmiddels vertrouwde rommelige en rumoerige straatbeeld.
Ook het kerkhof bezocht; erg indrukwekkend maar wel een plek waar je 's avonds niet meer wilt zijn. Ook nog bij een kleine zaak binnen geweest waar met de hand sigaren worden gemaakt.
Ik kon het (uiteraard) niet laten. Ongetwijfeld teveel betaald, maar ach... Daarna colaatje gedronken op het centrale plein.
Met z'n drieën (Charlotte wilde liever in het zwembad hangen) lekker geluncht in het centrum. Erg lekkere broodjes en weer niet duur. Vanmiddag (het is hier nu 15.00 uur) niets meer doen behalve wat luieren, zwemmen en lezen. Morgenochtend verlaten we Granada en gaan we, via een omweg, naar León.