Dag 17 - Dinsdag 7 augustus - Super in Suchitoto - Reisverslag uit Suchitoto, El Salvador van Alita, Guido, Charlotte en Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 17 - Dinsdag 7 augustus - Super in Suchitoto - Reisverslag uit Suchitoto, El Salvador van Alita, Guido, Charlotte en Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 17 - Dinsdag 7 augustus - Super in Suchitoto

Blijf op de hoogte en volg Alita, Guido, Charlotte en Suzette

08 Augustus 2012 | El Salvador, Suchitoto

In iets meer dan 5 uur zijn we van Perquin naar Suchitoto gereden. Om 13.30 uur kwamen we aan in het superdeluxe hotel "El Tejado". Prachtig zwembad, mooe kamers en een geweldig terras. Hier gaan we het vanmiddag wel uithouden.
Nu dus lekker een drankje en bij het zwembad liggen. Gewoon een luie middag. Vanavond gaan we met z'n tweeën eten in een vijfsterren restaurant (het enige in El Salvador). Hebben we wel verdiend, althans dat vinden wij :-)
Morgen weer een redelijk lange dag in de bus maar dan zijn we wel bij de Maya ruïnes van Copan! Wordt fantastisch.
Morgen meer...

• 08 Augustus 2012 - 06:59

André:

Wat een geweldige reis! Ben erg benieuwd naar de verhalen over en foto's van de Maya ruïnes. Is iedereen nog helemaal oké?

• 08 Augustus 2012 - 18:29

Daantje:

Vind dit wel een hele mooie manier om jullie te volgen en nog een hele prettige vakantie verder te wensen. Moet wel zeggen dat ik erg jaloers ben... Hier heeft het het grootste deel van de tijd geregend en ik verlang nu ontzettend naar mijn vakantie.... groetjes en nog een fijne reis