Dag 18 - Woensdag 8 augustus - Naar land 4: Maya's - Reisverslag uit Copán, Honduras van Alita, Guido, Charlotte en Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 18 - Woensdag 8 augustus - Naar land 4: Maya's - Reisverslag uit Copán, Honduras van Alita, Guido, Charlotte en Suzette Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 18 - Woensdag 8 augustus - Naar land 4: Maya's

Blijf op de hoogte en volg Alita, Guido, Charlotte en Suzette

08 Augustus 2012 | Honduras, Copán

Helaas moeten we na één dag ons kleine paradijs in Suchitoto, hotel El Tejado, verlaten. Maar, we gaan naar Copan waar we morgen de Maya ruïnes gaan bekijken. De verwachtingen zijn hoog gespannen.
Over de reis van vandaag valt weinig te melden. Of het moet zijn dat we vier grensposten zijn gepasseerd. El Salvador uit, Guatemala in, Guatemala uit en tot slot Honduras in.
Even na 17.00 uur kwamen we in Copan aan (hotel Camino Maya). Ontzettend leuk en gezellig plaatsje. Erg toeristisch maar dat maakt het wel levendig. Vanavond bijtijds naar bed want we willen morgen om 8 uur bij het park zijn.